سفارش تبلیغ
صبا ویژن

96/6/9
6:3 عصر

جوهر چوب ویناتو، رنگ های متنوع و خاص چوب

بدست واوموزیک دانلود آهنگ در دسته

در رنگ‌کاری چوب از مواد مختلف برای رنگ دهی به چوب استفاده می‌شود. شما می‌توانید از جوهر، شاپان، رنگ‌های فوری و حتی رنگ‌های روغنی برای آستر کاری چوب استفاده کنید. هر استاد کاری بر اساس توانایی‌ها ، تجربه و استدلال خود آستری مورد نظرش را انتخاب می‌کند و دلیلی قانع کننده برای استفاده از آن آستر دارد. در این چند سال با اساتید زیادی آشنا شده‌ایم و هرکدام از این اساتید سبک کار مخصوص به خود را در رنگ‌کاری چوب استفاده می‌نمود. یکی از مراحل رنگ‌کاری چوب، استفاده از آستر و همرنگی است.
برای آستر کاری چوب می‌توان از شاپان استفاده کرد. شاپان قیر تصفیه شده است و حلال آن بنزین هست. برای شاپان کاری شاپان را با بنزین مخلوط می‌کنید و رنگ به دست آمده را با استفاده از پارچه تنظیف، بر روی کار می‌کشید. در نوشته‌های پیشین در مورد شاپان کاری توضیحاتی داده بودیم. همچنین روش‌های متنوعی برای آستر کاری وجود دارد.

یکی از این روش‌ها استفاده از جوهر است. حلال جوهر تینر 10000 فوری است. احساس می‌کنیم اهمیت جوهر در رنگ‌کاری چوب و تأثیر آن در زیبایی بیشتر آستر و همرنگی به‌اندازه کافی توضیح داده نشده است. به همین منظور با همکاری شرکت مهندسی ارژنگ تلاش می‌کنیم در این نوشته شما را با جوهر چوب بیشتر آشنا کنیم.

معمولاً برای آستر کاری چوب و یا ساخت همرنگی بارنگ‌های خاص بیشتر رنگ‌کارها و یا علاقه‌مندان به رنگ‌کاری با مشکل مواجه هستند و مجبورند شاپان را با رنگ‌های مختلف ترکیب کنند تا به تم رنگ مورد نظر خود برسند. همچنین در برخی موارد، مشتری‌ها رنگ‌های سفارشی خاصی را به شما سفارش می‌دهند و شما برای ساخت تم رنگ مورد نظرتان سردرگم می‌شوید.
ویناتو با تولید رنگ‌های خاص و متنوع مخصوص به چوب، نیاز هنرمندان را برای ایجاد تِم رنگ‌های متنوع و خاص مرتفع کرده است.

ترمووود

18 تم رنگ به شما اجازه خواهد داد تا آثاری زیبا خلق کنید. دوستانی که خویش ساز هستند و در خانه‌ی خود نقاشی می‌کنند، دیگر نیازی نیست بنزین را با شاپان ترکیب کنند و پس از آن شاپان را بارنگ‌های دیگر ترکیب کنند تا به رنگ مورد نظر خود برسند. با استفاده از جوهر چوب و ترکیب آن با تینر 10000 می‌توانید در چند ثانیه به رنگ مورد نظر خود برسید. استفاده از تینر سلولوزی و جوهرهای مخصوص چوب، گزینه بهتری به نسبت بنزین یا شاپان خواهد بود.
یکی دیگر از مزایای جوهر ویناتو، قدرت بسیار بالا در رنگ دهی است. به عبارتی در زمان ترکیب جوهر با تینر، باید از قطره چکان استفاده کنید. قطره چکان را می‌توانید از داروخانه به قیمت ارزان تهیه کنید. قطره‌قطره جوهر را به ظرف تینر اضافه کنید تا به رنگ مورد نظر خود برسید.

طبق بررسی‌هایی که خودمان انجام دادیم، شما این رنگ از شفافیت بسیار بالایی به نسب دیگر آستری‌ها برخوردار است. به این معنی که رنگ پس از استفاده بر روی چوب، کمتر از رنگ‌های دیگر کِدِر می‌شود و شفافیت بیشتری دارد.
بنا بر توضیحات فروشنده این جوهرها از مقاومت بالایی در مقابل اشعه UV خورشید برخوردار هستند. همچنین مواد اولیه این جوهرها از آلمان و سوئد تهیه می‌گردد.
یکی دیگر از مزایای این محصول که در جای خود بسیار مهم است، بسته بندی اصولی و درست جوهر است. جوهرهای موجود در بازار ایران معمولاً در بسته‌های شیشه‌ای (بسیار نازک) فروخته می‌شوند که حمل و نگهداری آن در فضای کارگاهی با استرس همراه است. در بسته بندی‌های جوهر ویناتو، از پلاستیک شفاف استفاده شده است و همچنین اطلاعات مربوط به جوهر و نکته‌های فنی آن دقیق درج شده و این امر صداق بارز احترام به مشتری است.

در پایان می‌توان به قیمت مناسب این محصول اشاره کرد که با توجه به رنگ دهی بسیار بالای آن، شما را تا ماه‌ها، بی‌نیاز از خرید جوهر خواهد کرد.
جوهر چوب ویناتو در ظرفیت‌های 450 سی‌سی عرضه می‌گردد و با مراجعه به سایت این محصول خرید خود را به‌صورت اینترنتی انجام دهید. پیشنهاد ما به شما این است که از رنگ‌های فانتزی این محصول هم حتماً خرید کنید.

ترمو وود

موارد مصرف :

1- شیشه و کریستال (صنعت لوستر)

2- انواع چوب و ام دی اف (MDF)

3- ایجاد ورنیهای رنگی

4- صنایع فلزی فانتزی

5- صنعت چرم و رنگی کردن چرم مصنوعی و طبیعی و …