سفارش تبلیغ
صبا ویژن

96/5/28
3:18 عصر

چرا باید آلبوم عروسی داشته باشیم؟

بدست واوموزیک دانلود آهنگ در دسته

مراسم عروسی یکی از مهترین وقایع زندگی هر زن و مردی است و در کل دوران زندگی وی، ممکن است فقط یکبار اتفاق افتد. ثبت این لحظات در قالب تصویر و تهیه آلبوم عروسی یکی از کارهای لازمی است که باید انجام شود. بدین منظور نحوه انجام تصویر برداری و عکاسی و همچنین نحوه نگهداری عکس های گرفته شده اهمیت دارد و باید به آن ها دقت نمود.
تعداد زیادی عکس از مراسم عروسی خود دارید و حال می خواهید آن ها را برای خود نگهداری کنید چگونه این کار را انجام می دهید؟ آیا به شیوه سنتی آلبومی تهیه کرده و عکس ها را به صورت کاغذی در آن می گذارید و یا به صورت دیجیتال و در قالب سی دی و یا دی وی دی و یا در حافظه رایانه خود آن ها را نگهداری می کنید؟ پیشنهاد ما این است که یک آلبوم تهیه کنید و عکس های خود را در آن قرار دهید.

خدمات مجالس در تهران

اهمیت آلبوم عروسی

امروزه شما می توانید هزاران عکس تهیه کنید و آن ها را به سرعت در فضای مجازی با دیگران به اشتراک بگذارید. اینکه بتوانید عکس های مراسم عروسی خود را در یک آلیوم آنلاین قرار دهید و با کسانی که دوستشان دارید آن ها را به اشتراک بگذارید بسیار عالی به نظر می رسد ولی این را بدانید که هیچ چیز جای یک آلبوم قابل لمس را که عکس های شما به صورت زیبایی در آن قرار گیرد را نخواهد گرفت. آلبوم عروسی داستان شما را به وسیله عکس هایی که با دقت و عشق خود انتخاب کرده اید، تعریف می کند.
در سال های آینده ای که پیش رو دارید، شما، همسرتان، پدر و یا مادرتان و حتی بچه های شما می توانند بنشینند و با نگاه در آلبومی که از مراسم عروسی خود ساخته اید، لحظات زیبای این روز خاص و مهم را دوباره تجربه کنند. یک آلبوم عروسی از تعدادی عکس های خاص تشکیل شده است که داستان ازدواج شما را از لحظه تهیه لباس و اجزای عروسی تا خود مراسم و بریدن کیک و حلقه دست کردن و غیره، بیان می کند.

تشریفات مجالس در تهران

آلبوم های آنلاین و مجازی و شبکه های به اشتراک گذاری عکس ها صدها عکس را در خود نگه می دارد که بیننده تنها چند زمان کوتاهی آن ها را مرور خواهد کرد. به عنوان یک محصول قابل لمس، آلبوم عروسی گزینه بهتری برای تمرکز بیینده بر روی عکس ها و داستانی که بیان می کند، می باشد. علاوه بر این اگر سی دی و یا حافظه رایانه شما آسیب ببیند، کپی های دیجیتال عکس ها می توانند از بین بروند. با پیشرفت تکنولوژی و تغییر مداوم فرمت های تصاویر مشکل است که عکس ها را در فرمتی نگه داشت که بتوان آن ها را به راحتی، در صورت عوض شدن نوع فرمت ها، مشاهده نمود.
آلبوم عروسی علاوه بر قابل لمس، زیبا و دوست داشتنی بودن می توانند به مدت طولانی باقی بمانند و به نسل های بعد نیز منتقل شوند. لباس عروس، کیک و گل های عروسی فقط یکبار استفاده شوند ولی آلبوم عروسی در کل طول عمر شما باقی خواهد ماند!

تشریفات عروسی در تهران

آلبوم های دیجیتال را رد نمی کنیم ولیکن در کنار عکس های دیجیتالی که در حافظه کامپیوتر و یا در قالب سی دی و یا دی وی دی دارید بهتر است آلبوم عروسی زیبا از عکس های منتخب خود بسازید و این را بدانید که در این مورد خاص هیچ چیزی جای شیوه سنتی و قدیمی آن را نخواهد گرفت!


96/5/28
2:21 عصر

دستورالعمل و روش زیر سازی و نصب چوب نما و چوب ترمووود

بدست واوموزیک دانلود آهنگ در دسته

باید سیزده اصل کلی و عمومی را بعنوان روش نصب زیر سازی چوب نما و چوب ترمو رعایت کرد که در این مقاله به تفصیل توضیح و تشریح خواهد شد.

دستور العمل کلی روش نصب زیر سازی چوب نما و چوب ترمو

1-برای بالا بردن هر چه بیشتر کیفیت نصب و سرعت دادن به انجام کار عملیات نصب چوب نما و نصب چوب ترمووود باید یکی از آخرین موارد کارهای ساختمانی باشد.

2-تراز بودن سطح پایین و زیرین کار در هر دو جهت عرضی راست به چپ و عمودی پایین به بالا قبل از عملیات زیر سازی الزامی است.

3-محکم بودن سطح زیر سازی بر روی سطح زیرین کار بسیار مهم است به گونه ای که این استحکام باید توان تحمل و باربری حداقل ده کیلو گرم بر متر مربع در درختان سوزنی برگ و بیست کیلو گرم بر متر مربع در درختان پهن برگ را داشته باشد.

4-حداقل ضخامتی که مورد نیاز است برای یک سطح تراز در پشت زیر سازی چوب نما و چوب ترمووود سه سانتی متر می باشد.

5-باید زیر سازی فلزی کاملآ سبک اجرا شود.

ترمووود

در ضمن برای همه برگشت های بالای بیست و پنج سانتی متر آهن کشی الزامی است.

همچنین از متصل کردن بدنه های غیر مرتبط هنگام نصب ترموود باید پرهیز نمود.

6-آکس به آکس آهن کشی پروفیل فلزی قوطی 40*40 دز سطح پایین زیر سازی باید شصت سانتی متر باشد.

7-فاصله آکس به آکس چوب زیر سازی در نمای ساختمان باید شصت سانتی متر و در دکینگ یا کف پوش بیرونی باید پنجاه سانتی متر باشد.

8- جهت مهار کردن چوب زیر سازی ترمووود بر روی سطح پایین کار باید فاصله پیچ ها از همدیگر پنجاه سانتی متر باشد.

9-باید فاصله پیچ های چوب زیر سازی ترمووود از ابتدای چوب تا وسط اولین چوب بین پنج تا هفت سانتی متر باشد.

10-برای نصب زیر سازی چوب ترمو به سیمان باید از پیچ های استیل یا گالوانیزه و رول پلاک با طول حداقل شش سانتی متر باید استفاده نمود.

11-برای نصب زیر سازی چوبی به فلز هم باید از همان پیچ های فوق الذکر بدون رول پلاک باید بهره برد که طول آنها هم باید شش سانتیمتر باشد.

12-برای زیر سازی چوب ترمو رنگ الزامی نیست ولی بهتر است که رنگ بشود.

13-پیش از استفاده کردن از پیچ باید محل مورد نظر با دریل سوراخ شود تا از ترک خوردگی طولی چوب ترمووود و چوب نما جلوگیری کرده باشیم.

این 13 قانون را باید بعنوان دستورالعملی کلی برای روش نصب زیر سازی چوب نما و چوب ترمووود در نظر گرفت.


96/5/26
12:37 صبح

طراحی وب سایت شخصی، شرکتی

بدست واوموزیک دانلود آهنگ در دسته

طراحی سایت حرفه ای

 

به بهترین نحو میزبان مخاطبان خود در اینترنت باشید!
با در اختیار داشتن یک وب‌سایت مناسب می‌توانید در ابعاد وسیع‌تری با مشتریان خود در ارتباط باشید و خدمات خود را به صورت دیجیتال نیز به آنها ارائه دهید.

طراحی وب سایت شخصی

امروزه دیگر داشتن یک وب‌سایت خوب تبدیل به یکی از لازمه‌های موفقیت شده است و مشتریان از شما انتظار دارند که خدمات خود را به صورت دیجیتال نیز به آنها ارائه دهیم. اما کار مدیریت یک وب‌سایت چندان ساده نیست. استودیو کارو با طراحی پنل مدیریت جامعه تحت سیستم مدیریت محتوای وردپرس، که دقیقاً به همین منظور ساخته شده است و به شما اجازه می‌دهد به راحتی وب‌سایت خود را تحت کنترل داشته باشید. تیم ما نیز آماده است تا یک وب‌سایت زیبا و کاربردی را برای شما طراحی کند و آن را بروی این سیستم بارگذاری نماید.

 

 

هماهنگی با موتورهای جستجو

 

هماهنگی با موتورهای جستجو

تمامی استانداردهای روز دنیا برای کسب رتب? خوب در موتورهای جستجوگر لحاظ خواهد شد.

طراحی وب سایت شرکتی

 

هماهنگی با تبلت و گوشی هوشمند

وب‌سایت شما در هر انداز? صفحه‌ای (مانیتور، گوشی، تبلت) به درستی نمایش داده خواهد شد.

 

 


96/5/19
12:31 عصر

پیششرط هایی که قبل از ازدواج به دردتان میخورد

بدست واوموزیک دانلود آهنگ در دسته

همیشه در بحث ازدواج این موضوع مهم مطرح می‌شود که زن و مرد قبل از ازدواج باید به چه نکاتی دقت کنند؟ چه عوامل فرهنگی، شخصیتی و... را باید در نظر گرفت تا ازدواج موفق باشد؟ ازدواج بحث پیچیده و دشواری است و موفقیت آن در گرو آگاهی و اطلاعات ریز و درشتی است که دانستن آنها نیازمند مهارت‌هایی است تا افراد بتوانند به درک درستی از همسر آینده خود دست پیدا کنند. این مبحث اختصاص دارد به نکات مهمی که دانستن آنها می‌تواند قبل از ازدواج بسیار مفید و موثر باشد.

وقتی دو فرد قرار است با هم ازدواج کنند، تفاوت‌های زیادی بین آنها وجود دارد که به تک‌تک آنها باید توجه کرد. تیپ شخصیتی افراد، تفاوت‌های فرهنگی و اقتصادی، خانواده، سطح تحصیل، علایق و تفریحات و... طیف بسیار گسترده‌ای از تفاوت‌ها را تشکیل می‌دهند که اگر روی آنها تمرکز نشود، ممکن است دیری نپاید که ازدواج به‌هم بخورد و شکست در ازدواج باعث بروز مشکل در زندگی می‌شود و باید تا آنجا که می‌توان تلاش کرد که ازدواج سالم و بادوامی انجام گیرد. خصوصیات مهمی که در زندگی پررنگ‌تر هستند از این قرارند:

خدمات مجالس در تهران

1. ابعاد شخصیتی

ویژگی‌های شخصیتی افراد بسیار مهم است و دو فردی که قرار است با هم ازدواج کنند باید سعی کنند از نظر شخصیتی به هم نزدیک باشند. این مطلب را با چند مثال توضیح ‌می‌دهم:

• خسیس بودن یا نبودن: فرض کنیم فردی خسیس است و قرار است با فرد دست و دلباز یا معمولی ازدواج کند. این دو تفاوت مشکل‌ساز خواهد شد. زن و مرد باید از نظر نوع خرج کردن تا حدود زیادی شبیه هم باشد.

• درون‌گرایی و برون‌گرایی: تفاوت تیپ شخصیتی هم مهم است. یک فرد درون‌گرا ممکن است نتواند با یک فرد برون‌گرا کنار بیاید. فرد برون‌گرا علاقه زیادی به معاشرت با مردم و اطرافیان دارد و دوست دارد مهمانی برود و مهمانی بدهد، در حالی که یک فرد درون‌گرا خلوت‌گزین است و به کارهای انفرادی مثل کتاب خواندن علاقه دارد و از معاشرت زیاد لذت نمی‌برد.

• صداقت یا پنهانکاری: گاهی فردی دروغگوست و صادق نیست. علاقه به پنهانکاری دارد و رفتار عجیب و غریب از خود نشان می‌دهد، هر چند ممکن است موضوع واقعا مهمی وجود نداشته باشد. این کار قطعا باعث شک و شبهه برای همسر می‌شود و به اختلافات زیادی دامن می‌زند.

• لجباز بودن یا نبودن: گاهی فرد لجوج است و اصلا حاضر نیست در یک اختلاف کوتاه بیاید و برای به کرسی نشاندن حرف و عقیده خود تا انتها هم می‌رود، حتی حاضر است زندگی‌اش تباه شود ولی از حرف خود کوتاه نیاید. زندگی مشترک جای لجبازی نیست و به هر حال یک طرف باید کوتاه بیاید. چنین رفتاری برای دیگران قابل‌تحمل نیست و احتمال درگیری‌های شدید بین زن و شوهر وجود دارد. خودبینی و تکبر، خودخواهی و خودمحوری از ویژگی‌های شخصیتی مشکل‌ساز است که قبل از ازدواج حتما باید تشخیص داده شود.

تشریفات مجالس در تهران

2. مسایل فرهنگی

پذیرفتن مسایل فرهنگی خانواده بسیار مهم است. خانواده‌ای ممکن است سنت، عادات و عقاید خاصی داشته باشند که با افکار و آموزه‌های فرد مقابل سازگاری نداشته باشد. حتی عادات خانواده نیز ممکن است برای همسر قابل‌قبول نباشد، مثلا خانواده مرد عادت داشته باشند چند نوع غذا سر سفره باشد، در حالی که زن بیشتر تمایل دارد از بیرون غذا تهیه کند و به نوع غذای سفره و... زیاد اهمیت نمی‌دهد. در خانواده‌ای دکوراسیون و مبلمان و... باید شیک و زیبا باشد، ولی در خانواده دیگر به این مسائل توجه نمی‌کنند.

3. نگرش منفی ویرانگر

نگرش منفی نسبت به دیگران نیز موضوع مهمی است. زمانی که فردی مدام در حال انتقاد از دیگران است باید بیشتر در مورد نوع افکار و رفتار او تامل کرد. منظور ما خوش‌بینی کامل نیست ولی بدبینی مطلق نسبت به دیگران به محیط داخل خانواده نیز کشیده خواهد شد چون یک فرد بدبین، صداقت همسر را هم زیر سوال خواهد برد.

4.تلاش برای تغییر

گاهی افراد فکر می‌کنند می‌توانند همسر را بعد از مدتی از زندگی مشترک تغییر دهند. این نوع تفکر را کاملا فراموش کنید. شخصیت انسان‌ها زیاد قابل‌تغییر نیست و انسان‌ها در این مواقع از خود مقاومت نشان می‌دهند و این مقاومت پایه‌های زندگی را سست خواهد کرد.

5. سطح اقتصادی

به سطح اقتصادی دو خانواده نیز باید توجه کرد. خرج کردن، نحوه مسافرت رفتن و... در خانواده‌ها بر اساس سطح اقتصادی است. نوع نگاه اقتصادی در دو خانواده می‌تواند مشکل ایجاد کند. مثلا اگر درآمد خانم زیاد و درآمد آقا کم باشد، شاید این‌طور به نظر برسد که خانم خرج خانه را می‌دهد بنابراین بهتر است درآمد خانم کمتر از آقا باشد.

تشریفات عروسی در تهران


96/5/17
11:29 عصر

آلاچیق چیست؟

بدست واوموزیک دانلود آهنگ در دسته

آلاچیق یا کلاه فرنگی یا تارم سازه ایست چوبی یا فلزی که در باغ ها ,باغچه ها یا پارک ها قرار داده می شود و به عنوان سرپناهی برای نشستن در هوای باز و در امان ماندن از باران و آفتاب می باشد.

آلاچیق معمولآ گنبدی شکل هستند و اطراف شان باز می باشد.

در مورد اینکه آلاچیق چیست ؟ یا اولین بار از کجا یا کدام کشور به وجود آمده است تعابیر متفاوتی وجود دارد که بعضی از متخصصین آنرا به قوم ترکمن نسبت میدهند و بعضی دیگر قدمت بسیار بیشتری برای آن قایل هستند.

ترمووود

اینکه خواستگاه اولیه آلاچیق مربوط به کدام فرهنگ و قوم است بدرستی معلوم نیست اما زیبایی های منحصر بفردی که در فضاهای سبز و حیاط و پارک ها و روف گاردن ها ایجاد میکنند بسیار قابل توجه است.

آلاچیق ها در کشورهای اروپایی از قرن19 به بعد در باغ های ثروتمندان ارام ارام رواج پیدا کرد که معمولا در باغ های گل کاری شده و باز استفاده میشد.

انواع مختلف و متنوعی از آلاچیق نیز در جهان وجود دارد ,

که با توجه به نوع مواد و متریالی که در ساخت آن استفاده شده است نیز متفاوت است.

برای نمونه میتوان به :

1-آلاچیق سیمانی:

این نوع آلاچیق را معمولآ در مناطق جنگلی و کوهستانی و پارک های شلوغ استفاده میکنند.

که علت آن هم دوام و استحکام بالای آن است.

2-آلاچیق فلزی:

بر خلاف اسمی که با خود همراه دارد فقط پایه ها و تیرهای آن از جنس فلز می باشد.

-آلاچیق چوبی:

تمامآ از جنس چوب می باشد.


96/5/17
10:32 عصر

داشتن یک شب عروسی رویایی

بدست واوموزیک دانلود آهنگ در دسته

مراسم عروسی جشنی است که به مناسبت ازدواج دو نفر برگزار می شود. به طبع هر چیزی که با نام جشن پیوند خورده باشد؛ دارای رسم و آیین خاصی هم خواهد بود. برخی از این رسوم در طی سالیان دراز، دستخوش تغییر شده اند. اما برخی دیگر هنوز به قوت خود باقی مانده اند.

در کشور ایران از دیرباز رسم بوده است که مراسم عروسی در بعضی مناطق خاص، تا چند شبانه روز نیز به طول می انجامید. بر اساس روایت های تاریخی، هر چقدر که خانواده های عروس و داماد از طبقه ی مرفه و صاحب نام تری می بودند، مراسم عروسی نیز مفصل تر و طولانی تر و با کیفیت بیشتر برپا می شده است. به طوری که در برخی از شهرها و روستاها، مراسم عروسی خان زاده ها و ملاکین بزرگ، گاه تا هفت شبانه روز نیز به طول می انجامیده است.

شب زفاف

مراسم عروسی آخرین مرحله از جشن عقد و ازدواج دو جوان است. مرحله ای که در طی آن زوجین با منزل پدری خویش وداع کرده و به سوی زندگی مستقل گام بر می دارند. بی شک برای شروع این مسیر و برای راحت تر شدن این جریان آمادگی ها و مهارت هایی لازم است.

خدمات مجالس در تهران

در خلال مراسم عقد تا عروسی بر اساس فرهنگ و آداب و رسوم شهرها و مناطق مختلف، جشن های متنوعی برگزار می شود. در امر مقدس ازدواج در اولین قدم پس از خواستگاری، مراسم بله برون و شیرینی خوران را در پیش داریم. بعد از انجام تشریفات مختلف و خرید مایحتاج عروسی، جشن عقد کنان زوج برپا می شود. این جشن در بسیاری از شهرهای کشور آغاز دوران نامزدی و عقد بستگی است. پس از طی چند ماه و کسب آمادگی های لازم از سوی دو طرف، مقدمات مراسم عروسی آغاز می شود.

تا قبل از مراسم اصلی، مراسم جهاز بران و حنابندان پیش روست و بعد از مراسم عروسی نیز پاتختی نقطه ی پایان مراسم ها و تشریفات عروسی محسوب می شود.

عروسی در فرهنگ ملل مختلف:

مراسم عروسی و جشن ازدواج از جمله جشن هایی است که در بین ملل مختلف با فرهنگ های متغیر، برگزار می شود. این مراسم باشکوه مشترکات بسیاری نیز در بین کشورهای مختلف دارد. به عنوان مثال می توان از نحوه ی پوشش عروس و داماد، هدیه های عروسی، تقدیم حلقه از جانب عروس و داماد، نقش پررنگ پدر و مادر ها در مراسم عروسی، نقش دین و کتاب آیینی در مراسم عروسی، تزئین ماشین عروس، خانه ی عروس، تالار و سالن عروسی و …. اشاره کرد.

عروس ملکه ی زیبایی:

به باور بسیاری از مردم، عروس در شب عروسی خود به سان ملکه ای زیبا، زینت بخش مجلس بوده و تمام نگاه ها معطوف اوست. بنابراین باید از هر لحاظ بی نظیر و شایسته ی ستایش باشد. برای بهترین بودن در این شب فاکتورهای مختلفی وجود دارد. بخشی از این فاکتورها مربوط به نحوه ی برگزاری مراسم و تدارک مقدمات عروسی است. بخشی مربوط به آراستگی عروس، از نظر لباس، آرایش و البته بخش مهمتر آن مربوط به آرامش روانی فرد است.

حفظ آرامش روانی به معنای پایان دادن به هرگونه تنش و درگیری، تا پیش از نزدیک شدن به مراسم عروسی، همچنین گذشت و چشم پوشی از خطاهای کوچک و کم و کاستی های موجود است. چرا که فردی که تصمیم به برگزاری مراسم عروسی می گیرد؛ بی شک به انتخاب خود ایمان راسخ دارد؛ پس در این صورت، نباید با بروز اشتباهات قابل بخشش وقابل جبران از سوی همسر، بهترین شب زندگی خویش و شریک زندگی اش را خراب کرده و با دلی آزرده پا به شب عروسی اش بگذارد.

اگر بحران های روحی و روانی پیش آمده برای دختران جوان، پیش از شب عروسی برطرف شود بی شک می توانند به خوبی مهیای این شب رویایی شوند.

تشریفات مجالس در تهران

برای حصول این منظور باید چند فاکتور مهم را در نظر گرفت:

برای بهترین بودن در شب عروسی، باید آرامش داشت. پس در آستانه ی مراسم، تمام کارها را با لبخند، سعه ی صدر و حوصله انجام دهید تا به دور از تنش های روانی و آسیب های این نوع درگیری ها، برای مهمترین شب زندگی تان آمادگی کافی داشته باشید.
زیبا و شگفت انگیز بودن چیزی است که بیشتر از ظاهر شما، در رفتار شما رخ می دهد. عروسی باشید که لبخند می زند و به تمام حضار انرژی مثبت ساطع می کند.
قرار نیست تمام هماهنگی ها را شخصا انجام دهید، برای انجام کارها چند همراه صمیمی در کنار خود داشته باشید.
در آستانه ی شب عروسی تنش ها را به حداقل ممکن برسانید. چرا که تمام تلاش ها و دوندگی ها برای در کنار هم بودن است و اگر این شب را با دلخوری سپری کنید هیچ گاه خود را نخواهید بخشید.
تغذیه و خواب مناسب را فراموش نکنید.

نکاتی برای داشتن یک شب عروسی رویایی:

هنگام رفتن به آتلیه، در کنار عکس های دونفره از حضور پدر و مادرها در کنار خود نیز لذت ببرید. قابهای دسته جمعی عروسی چیزی است که هیچ گاه از خاطره ها محو نخواهد شد.

تجربه ثابت کرده است که تشریفات بی مورد نه تنها کمکی به شکوه مراسم نمی کند بلکه گاه مهمانان را خسته می سازد. بیشترین سهم شادی مراسم در یک میزبانی خوب خلاصه می شود. دغدغه های مالی مراسم را با مهربانی حل و فصل کنید تا در هنگام مراسم درگیر حساب و کتاب مالی نشوید. عروسی را متناسب جیب خودتان برگزار کنید تا متناسب آرزوها و رویاهایتان.

سعی کنید لباس و کفش راحتی را برای مراسم انتخاب کنید. لباسی که در آن احساس راحتی نداشته باشید هر چقدر هم زیبا و شیک باشد در خلال مراسم روح و روان شما را به هم خواهد ریخت. از آرایش های افراطی و عجیب و غریب جدا بپرهیزید. چیزی را امتحان کنید که در عین سادگی و ملایمت، بر جلوه ی زیبایی شما بیفزاید.

سعی کنید با احترام و خوشرویی با مهمانان برخورد کنید. یک عروس مهربان همیشه در یادها خواهد ماند.

گرفتن عکس های یادگاری در خلال مراسم بعدها خاطره های خوشی را در ذهن تان تداعی خواهد کرد.
برای انجام رسم های خاص خانوادگی زمان لازم را تدارک ببینید.

تشریفات عروسی در تهران


96/5/17
1:40 صبح

سیستم سفارش آنلاین غذا

بدست واوموزیک دانلود آهنگ در دسته

طراحی سایت سفارش اینترنتی غذا

خرید نرم افزار سفارش آنلاین غذا رستوران هوشمند

سفارش اینترنتی غذا یک خدمت جدید است که از طریق لپ تاپ یا گوشی هوشمند و به واسطه یک نرم افزار، وب سایت یا اپلیکیشن موبایل می توان به نشانی، منو، و هر اطلاعاتی از یک رستوران خاص در شهری خاص دسترسی پیدا کرد.

 سیستم سفارش آنلاین غذا

یکی از بهترین برتری‌های این روش نوین سفارش غذا و خوراکی دارد، نگه داشتن حساب کاربری مشتریان رستوران و فست فود به منظور ایجاد سفارش جدید از سفارش‌های پیشین خود است و یا حتی کمک به انتخاب رستوران مورد علاقه خود که آن را در وب‌سایت یا اپ موبایل سفارش آنلاین غذا ذخیره نموده است. مزیت دیگری که این نوع نرم افزارهای سفارش آنلاین غذا دارند، قابلیت جستجوی رستوران مورد علاقه با غذای مورد علاقه و حتی موقعیت مکانی مورد علاقه، در محیط وب و اینترنت است که مشتری می‌تواند پس از انتخاب غذای مورد نظر از منوی به‌روز شده رستوران که می تواند در لحظه به روز شود (هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ نوع غذا)، سفارش خود را به رستوران اعلام نماید و مدیر رستوران را نسبت به سفارش مطلع سازد. در این روش پرداخت مبلغ فاکتور به صورت آنلاین بوده و نیازی به داشتن پول نقد نیست.

 

 

پرداخت ها

طراحی سایت سفارش اینترنتی غذا

در سیستم سفارش اینترنتی غذا رستوران هوشمند قادر هستید به سه روش پرداخت الکترونیکی ، پرداخت درب منزل یا پرداخت به وسیله چک محصولات خود را به فروش برسانید.

حمل نقل

براحتی اقدام به تنظیم روش های حمل و نقل رایگان ، هزینه ثابت و یا متغیر کنید! در سفارش اینترنتی غذا رستوران هوشمند می توانید روش های حمل و نقل دلخواه برای هر محصول تعیین کنید

گزارش ها

گزارش گیری از فروش ها در بازه زمانی خاص ، روزانه ، ماهانه و یا سالانه برای شما فراهم می باشد.از میزان موجودی محصولات و نقدهای مشتری ها براحتی آگاه شوید!

بازاریابی

براحتی اقدام به ایجاد کد های تخفیف (کوپن) کنید و آن ها را بر اساس نوع محصول ، دسته بندی ، محدودیت استفاده و یا تاریخ خاص به مشتریان ارائه دهید.

 

 

افزایش رضایتمندی مشتریان با سیستم سفارش آنلاین غذا رستوران هوشمند

در هر کسب و کار رقبای زیادی وجود دارد و همه نیز در راه جلب رضایت مشتریان و فروش بیشتر خود تلاش می‌کنند. آنچه در این مسیر سبب موفقیت بیشتر یکی از رقبا می‌شود، ارائه‌ی خدمات بهتر و متفاوت با سایر فعالین است.

علاوه بر کیفیت غذای رستوران یا فست‌فود، عوامل دیگری نیز وجود دارند که می‌توانند سبب ایجاد تمایز و خدمات بهتر می باشد.

یکی از این مزایا، ارائه‌ی خدمات الکترونیکی است. برای یک رستوران،امروزه ارسال غذا با طعم و کیفیت و قیمت مناسب و در زمان مناسب جز پیش‌ نیازهای اصلی فعالیت است.

در هنگام استفاده از سیستم سفارش غذا برای ارسال به بیرون رستوران، اطلاع‌رسانی دقیق از وضعیت سفارش یکی از خدمات ارزش افزوده‌ای است که می‌تواند سبب ایجاد تفاوت و برتری باشد. در یک سیستم سفارش آنلاین، مشتری می‌تواند از وضعیت سفارش خود و زمان تقریبی دریافت غذا باخبر شود. پیام‌ های ارسالی می‌توانند به صورت اتوماتیک به گوشی سفارش دهنده ارسال شوند. این خدمات و خدمات اینترنتی آنلاین دیگر که تنها از طریق سیستم‌های الکترونیکی امکان‌پذیر هستند ابزارهایی در جهت جلب رضایت مشتری به حساب می‌آیند.

در یک سیستم سفارش آنلاین غذا، می‌توان به آسانی مشتریان وفادار را شناسایی کرده و برای نگهداری از آنان، پیشنهاداتی برای خرید تخفیفی یا بصورت رایگان برایشان ارسال نمود. داشتن آگاهی نسبت به رفتار مشتریان، احتمال تبدیل یک مشتری عبوری به یک مشتری دائمی را افزایش می‌دهند.

  سیستم سفارش آنلاین غذا

 

معرفی قابلیت های بخش مشتریان

بخش کاربری دارای امکانات متعددی می باشد که به آن اشاره می کنیم

? قابلیت عضویت در سایت
? قابلیت پیگیری وضعیت ارسال غذا های سفارش داده شده
? قابلیت پرداخت آنلاین بوسیله درگاه های بانکی
? قابلیت جستجو در بین غذا ها
? قابلیت انتخاب پرداخت نقدی/پرداخت در هنگام تحویل
? قابلیت مشاهده سوابق خرید کاربری
? قابلیت انتخاب درگاه پرداخت بانکی
? سبد خرید کاربر
? قابلیت جستجوی محصولات بر اساس فیلتر گذاری ها
? قابلیت تعیین نوع سفارش ( پیکاپ و ارسال به محل )
? اطلاع رسانی به کاربر و مدیر از طریق پیامک (افزونه پنل پیامک کارو)

 

بخش مدیریت

بخش مدیریت دارای یک پنل گسترده می باشد که به برخی از آنها اشاره می کنیم

 

? قابلیت دسته بندی محصولات
? قابلیت مدیریت و افزودن غذا
? امکان جستجو در بین محصولات
? قابلیت نوشتن توضیحات کوتاه ، توضیحات کامل و جزئیات کامل محصول
? قابلیت تعریف تصویر اصلی و گالری تصاویر
? قابلیت تعیین قیمت اصلی و قیمت حراجی محصول
? قابلیت تعیین نمودن تاریخ انقضاء برای فروش ویژه
? قابلیت تعریف شعب و مدیریت محصولات شعب
? قابلیت مدیریت روش های حمل و نقل محصولات
? قابلیت تعیین مالیات برای محصولات
? امکان گزارش گیری بر اساس متد و روش های مختلف (گزارش گیری نوع محصول ، دسته بندی ، بازه زمانی ، فروش ، تخفیف ها ، و…)
? نمایش گزارش ها به صورت نمودار های گرافیکی
? قابلیت مدیریت و تعریف کوپن تخفیف همراه با ایجاد محدودیت استفاده ، تعداد ، کاربران ، تاریخ و…
? سیستم مدیریت درگاه های پرداخت بانکی
? مشاهده آخرین سفارشات ثبت شده در بخش مدیریت با امکان تغییر در وضعیت سفارش ها
? قابلیت ثبت یادداشت برای مشتری
? قابلیت مدیریت هزینه پیک بر مبنای میزان سفارش
? و قابلیت های فراوان دیگر…

 

 

افزونه های سفارشی و کاربردی فوق العاده

هزینه افزونه های سفارشی جدای پکیج و قابل سفارش بصورت جداگانه میباشد

 

طراحی سایت سفارش اینترنتی غذا طراحی سایت سفارش اینترنتی غذا طراحی سایت سفارش اینترنتی غذا طراحی سایت سفارش اینترنتی غذا

 

 

همراه با اپلیکیشن های موبایلی

هزینه اپلیکیشن جدای هزینه کلی پکلیج ها میباشد

طراحی سایت سفارش اینترنتی غذا طراحی سایت سفارش اینترنتی غذا

 

برخی از کسانی که از سرویس سفارش آنلاین غذا استفاده میکنند !


طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت سفارش آنلاین غذا

 

سوالی ذهنتان را قبل از خرید مشغول کرده ؟

بهترین راه برای سفارش، مشاوره قبل از هر تصمیمی در رابطه با آن سرویس است، در استودیو کارو این کار با تماس شما با یکی از مشاورین ما صورت می گیرد، برای این امر شما دو راه ساده و سریع در پیش روی خود دارید. راه اول تماس تلفنی ست و راه دوم استفاده از فرم آنلاین تماس با ما است، که با تکمیل آن مشاورین ما با شما تماس خواهند گرفت و اطلاعات لازم در ارتباط با طراحی سرویس را در اختیارتان خواهند گذاشت.

 

021-284234   |   تماس با ما

 سیستم سفارش آنلاین غذا



96/5/17
1:6 صبح

اهداف و مزایای روف گاردن یا (بام سبز)

بدست واوموزیک دانلود آهنگ در دسته

اهداف و مزایای روف گاردن یا بام سبز :

در این مقاله سعی کرده ایم تا اهداف و مزایای روف گاردن یا(بام سبز) را به صورت جداگانه در دو تاپیک مجزا به اختصار توضیح دهیم.

اهداف ایجاد روف گاردن (بام سبز):

1.حفظ زیبایی های طبیعی و شرایط اکولوژیکی:

2.ارزشمند بودن از لحاظ اقتصادی , روحی و معنوی:

3.حفظ سلامت روحی و جسمی شهروندان:

مزایای روف گاردن(بام سبز):

1.ارتقا زیبایی مناظر اطراف بنا و ساختمان با فراهم کردن یک فضای سبز زیبا.

2.تامین فضایی سازگار و مطبوع برای ساکنان ساختمان.

3.ایجاد محیطی زیبا نیمه عمومی و مشاع و محیظی سبز برای ساکنین ساختمان و ارتقا کیفیت زندگی.

4.کاهش گرمایش و سرمایش ساختمان:ایجاد روف گاردن بر روی بالکن یا بام ساختمان می تواند به عنوان عایق حرارتی و برودتی قویی عمل کند.

5.افزایش محدوده زندگی:به این معنی که جدای از محیط سربسته داخل خانه یک مکان آرام و باز و سبز در کنارش وجود دارد.

6.کاهش اثرات تغییرات آب و هوایی شهری.

7.کم شدن سیلاب.

8.کاهش دی اکسید کربن و تصفیه هوا.

9.کاهش و تعدیل صداهای وارده به داخل ساختمان.

10.بالا بردن طول عمر بام با محافظت در برابر اشعه مضر آفتاب.

11.بالا رفتن ارزش ریالی ساختمان.

12.بالا رفتن زیبایی مناظر اطراف ساختمان.

ترمووود

در مجموع شاید بتوان تعداد بسیار بیشتری از اهداف و مزایای روف گاردن یا (بام سبز) را با توجه به روحیات و شرایط اقلیمی و جغرافیایی تعریف کرد.

ولی به صورت عام و کلی شاید روی این جنبه از
اهداف و مزایای روف گاردن یا (بام سبز)

بتوان تاکید کرد که : اهداف و مزایای روف گاردن یا (بام سبز) بیشتر این است که:

کارکردهای روانی روف گاردن آن در راستای حذف استرس های ناشی از زندگی شهری بیشترین سهم را در اهداف و مزایای روف گاردن(بام سبز)را دارد.

همین داشتن تفرجگاه کوچک و اختصاصی سبز و آرام برای خانواده در هیاهوی شهری ,

و به آرامش رسیدن در آن محیط کوچک و امن و سبز و زیبا ,

کمک بزرگی است برای داشتن روان و اعصاب آرام برای اهل خانه و خانواده ایرانی.


96/5/17
1:5 صبح

بهترین نوع چوب ترمووود سونا در ساخت سونا خشک چیست

بدست واوموزیک دانلود آهنگ در دسته

بهترین نوع چوب ترمووود سونا در ساخت سونا خشک چیست چوب ترمووود سونا

بهترین نوع چوب ترمووود سونا در ساخت سونا خشک چیست؟ سوالی که برای تمام مصرف کننده ها پیش می آید تا قدرت انتخاب صحیح چوب سونا را داشته باشند.

در این مقاله سعی کرده ایم به این سوال تا جایی که ممکن است جواب دهیم.

ترمووود

چه نوع چوب ترمووود سونا جهت ساخت سونا خشک مناسب است؟

بهتر است در ساخت اتاق سونا خشک به جای استفاده از چوبهای سخت و پهن برگ از چوب های نرم و سوزنی شکل استفاده شود.
چوب های ترمووود خانواده سخت چوب ها در معرض گرما زودتر آب شده و ترد و شکننده می شوند.

در مقابل برخی چوب های نرم در برابر حرارت بو های خوشایندی از خود منتشر می کنند.

بهترین گزینه برای انتخاب چوب ترمووود سونا جهت ساخت اتاق سونا خشک چوب درخت سرو و صنوبر است.

البته جهت ساخت سونا خشک می توان از گزینه های دیگری مانند ترمووود سکویا و ترمووود کاج استفاده کرد.

البته استفاده از این نوع چوب های اخیر الذکر به علت کمبود ترمووود صنوبر و ترموود سرو در بازار ایران می باشد.

استفاده از تخته های چند لایه و روکش های چوبی و پوسته درختان برای این کاربرد توصیه نمی شود.

در هر صورت صرف نظر از نوع چوب و ترمووود مورد استفاده برای ساخت اتاق سونا خشک,

محتوای رطوبت آن نباید بیش از ده درصد باشد.

هر چه مقدار رطوبت چوب ترمووود به صفر نزیک تر باشد دوام و کارایی آن در اطاقک سونا بالاتر می رود.

رطوبت های بالاتر امکان بروز مشکلاتی مانند پیچ خوردن و جمع شدن چوب ترمووود سونا را افزایش می دهد.

استفاده از چوب و تخته های با گره های زیاد که گرمای زیادی را در خود نگه می دارد و موجب سوختگی پوست بدن استفاده کنندگان از,
سونا خشک

می شوند نیز به هیچ وجه توصیه نمی شود.


96/5/13
2:1 عصر

هوش موسیقایی

بدست واوموزیک دانلود آهنگ در دسته

وقتی می‌گویید تقریبا هیچ تفاوتی بین ریتم، زیر و بم، تن صدا و نغمه‌ها درک نمی‌کنید مطمئن باشید هوش موسیقایی پایینی دارید، اما اگر می‌‌توانید صدای سنتور را از بین ملغمه‌ای از سازها تشخیص دهید و می‌فهمید یک نفر دارد فالش می‌خواند، احتمالا هوش موسیقایی بالایی دارید. توانایی‌های موسیقایی را اولین‌بار گاردنر به عنوان یک هوش مطرح کرد.

نشانه‌ها

1ـ صدای آوازشان دلنشین است.

2ـ وقتی که یک نت موسیقی اشتباه نواخته می‌شود می‌توانند تشخیص دهند.

3ـ یک ساز می‌نوازند.

4ـ زندگی بدون موسیقی برایشان بی‌ارزش است.

5ـ اگر یک آلبوم موسیقی را یک یا دو ‌بار گوش کنند می‌توانند آن را درست بخوانند.

چه شغل‌هایی به دردشان می‌خورد؟

نوازنده، سازنده و فروشنده آلات موسیقی، آهنگساز، خواننده، معلم موسیقی و منتقد موسیقی.

آموزشگاه موسیقی

هوش میان‌فردی


آدم‌هایی که می‌توانند خیلی خوب و زود با افراد دیگر رابطه برقرار کنند، بخوبی احساسات آنها را تشخیص دهند و درک کنند و البته خوب آنها را مدیریت و رهبری کنند از هوش‌میان‌فردی برخوردارند.

نشانه‌ها

1ـ از آن آدم‌هایی هستند که دیگران برای مشاوره یا توصیه‌‌گرفتن به آنها مراجعه می‌کنند.


2ـ ورزش‌های گروهی را به ورزش‌های فردی ترجیح می‌دهند.


3ـ وقتی با مشکلی مواجه می‌شوند به جای حل آن ترجیح می‌دهند از فرد دیگری کمک بگیرند.


4ـ تلاش برای تعلیم دادن یک فرد یا گروه برایشان لذتبخش است و می‌دانند این کار را چطور باید انجام دهند.


5ـ خودشان را یک مدیر خوب می‌دانند.

6 ـ در میان جمع، احساس آرامش و آسودگی می‌کنند.


چه شغل‌هایی به دردشان می‌خورد؟

سرپرست، مدیر، کارمند اداری، داور، جامعه‌شناس، مردم‌شناس، مشاور، روان‌شناس، پرستار، مسئول روابط عمومی، فروشنده، مسئول آژانس مسافرتی و مدیر روابط عمومی.

کلاس آموزش آواز کلاسیک

هوش‌درون‌فردی

کسانی که خیلی خوب درون خودشان را می‌کاوند و از این درونکاوی برای هدف‌های زندگی‌شان استفاده می‌کنند، هوش درون‌فردی بالایی دارند. این نوع آدم‌ها بسیار مستقل و فردیت یافته‌اند. آنها همه زوایای تاریک وخود، عیب‌ها و توانایی‌هایشان را می‌شناسند.


نشانه‌ها:

1ـ همیشه اوقات تنهایی‌شان را به فکر‌کردن به مسائل مهم زندگی می‌گذرانند.


2ـ عقایدی دارند که آنها را از جمع مجزا می‌کند.


3ـ سرگرمی یا علاقه‌های ویژه‌ای دارند که برایشان اهمیت زیادی دارد.


4ـ اهداف مهمی در زندگی دارند که همیشه به آنها فکر می‌کنند.


5ـ دیدگاه واقع‌بینانه‌ای نسبت به نقاط ضعف و قوت خودشان دارند.


6ـ خودشان را فردی با اراده یا از لحاظ فکری مستقل می‌دانند.


7 ـ دفترچه خاطرات یا یادداشت روزانه شخصی دارند.


چه شغل‌هایی به دردشان می‌خورد؟

روان‌شناس، مشاور، عالم الهیات، برنامه‌ریز و کارآفرین.

کلاس آموزش آواز سنتی


   1   2      >