سفارش تبلیغ
صبا ویژن

96/6/9
6:3 عصر

جوهر چوب ویناتو، رنگ های متنوع و خاص چوب

بدست واوموزیک دانلود آهنگ در دسته

در رنگ‌کاری چوب از مواد مختلف برای رنگ دهی به چوب استفاده می‌شود. شما می‌توانید از جوهر، شاپان، رنگ‌های فوری و حتی رنگ‌های روغنی برای آستر کاری چوب استفاده کنید. هر استاد کاری بر اساس توانایی‌ها ، تجربه و استدلال خود آستری مورد نظرش را انتخاب می‌کند و دلیلی قانع کننده برای استفاده از آن آستر دارد. در این چند سال با اساتید زیادی آشنا شده‌ایم و هرکدام از این اساتید سبک کار مخصوص به خود را در رنگ‌کاری چوب استفاده می‌نمود. یکی از مراحل رنگ‌کاری چوب، استفاده از آستر و همرنگی است.
برای آستر کاری چوب می‌توان از شاپان استفاده کرد. شاپان قیر تصفیه شده است و حلال آن بنزین هست. برای شاپان کاری شاپان را با بنزین مخلوط می‌کنید و رنگ به دست آمده را با استفاده از پارچه تنظیف، بر روی کار می‌کشید. در نوشته‌های پیشین در مورد شاپان کاری توضیحاتی داده بودیم. همچنین روش‌های متنوعی برای آستر کاری وجود دارد.

یکی از این روش‌ها استفاده از جوهر است. حلال جوهر تینر 10000 فوری است. احساس می‌کنیم اهمیت جوهر در رنگ‌کاری چوب و تأثیر آن در زیبایی بیشتر آستر و همرنگی به‌اندازه کافی توضیح داده نشده است. به همین منظور با همکاری شرکت مهندسی ارژنگ تلاش می‌کنیم در این نوشته شما را با جوهر چوب بیشتر آشنا کنیم.

معمولاً برای آستر کاری چوب و یا ساخت همرنگی بارنگ‌های خاص بیشتر رنگ‌کارها و یا علاقه‌مندان به رنگ‌کاری با مشکل مواجه هستند و مجبورند شاپان را با رنگ‌های مختلف ترکیب کنند تا به تم رنگ مورد نظر خود برسند. همچنین در برخی موارد، مشتری‌ها رنگ‌های سفارشی خاصی را به شما سفارش می‌دهند و شما برای ساخت تم رنگ مورد نظرتان سردرگم می‌شوید.
ویناتو با تولید رنگ‌های خاص و متنوع مخصوص به چوب، نیاز هنرمندان را برای ایجاد تِم رنگ‌های متنوع و خاص مرتفع کرده است.

ترمووود

18 تم رنگ به شما اجازه خواهد داد تا آثاری زیبا خلق کنید. دوستانی که خویش ساز هستند و در خانه‌ی خود نقاشی می‌کنند، دیگر نیازی نیست بنزین را با شاپان ترکیب کنند و پس از آن شاپان را بارنگ‌های دیگر ترکیب کنند تا به رنگ مورد نظر خود برسند. با استفاده از جوهر چوب و ترکیب آن با تینر 10000 می‌توانید در چند ثانیه به رنگ مورد نظر خود برسید. استفاده از تینر سلولوزی و جوهرهای مخصوص چوب، گزینه بهتری به نسبت بنزین یا شاپان خواهد بود.
یکی دیگر از مزایای جوهر ویناتو، قدرت بسیار بالا در رنگ دهی است. به عبارتی در زمان ترکیب جوهر با تینر، باید از قطره چکان استفاده کنید. قطره چکان را می‌توانید از داروخانه به قیمت ارزان تهیه کنید. قطره‌قطره جوهر را به ظرف تینر اضافه کنید تا به رنگ مورد نظر خود برسید.

طبق بررسی‌هایی که خودمان انجام دادیم، شما این رنگ از شفافیت بسیار بالایی به نسب دیگر آستری‌ها برخوردار است. به این معنی که رنگ پس از استفاده بر روی چوب، کمتر از رنگ‌های دیگر کِدِر می‌شود و شفافیت بیشتری دارد.
بنا بر توضیحات فروشنده این جوهرها از مقاومت بالایی در مقابل اشعه UV خورشید برخوردار هستند. همچنین مواد اولیه این جوهرها از آلمان و سوئد تهیه می‌گردد.
یکی دیگر از مزایای این محصول که در جای خود بسیار مهم است، بسته بندی اصولی و درست جوهر است. جوهرهای موجود در بازار ایران معمولاً در بسته‌های شیشه‌ای (بسیار نازک) فروخته می‌شوند که حمل و نگهداری آن در فضای کارگاهی با استرس همراه است. در بسته بندی‌های جوهر ویناتو، از پلاستیک شفاف استفاده شده است و همچنین اطلاعات مربوط به جوهر و نکته‌های فنی آن دقیق درج شده و این امر صداق بارز احترام به مشتری است.

در پایان می‌توان به قیمت مناسب این محصول اشاره کرد که با توجه به رنگ دهی بسیار بالای آن، شما را تا ماه‌ها، بی‌نیاز از خرید جوهر خواهد کرد.
جوهر چوب ویناتو در ظرفیت‌های 450 سی‌سی عرضه می‌گردد و با مراجعه به سایت این محصول خرید خود را به‌صورت اینترنتی انجام دهید. پیشنهاد ما به شما این است که از رنگ‌های فانتزی این محصول هم حتماً خرید کنید.

ترمو وود

موارد مصرف :

1- شیشه و کریستال (صنعت لوستر)

2- انواع چوب و ام دی اف (MDF)

3- ایجاد ورنیهای رنگی

4- صنایع فلزی فانتزی

5- صنعت چرم و رنگی کردن چرم مصنوعی و طبیعی و …


96/6/9
11:56 صبح

تشریفات مجالس عروسی چیست؟

بدست واوموزیک دانلود آهنگ در دسته

تشریفات مجالس عروسی یعنی برگزاری صفر تا صد یک مراسم عروسی، که توسط موسسات تشریفات عروسی انجام می شود

البته مهم ترین شرط آن بررسی و مطابقت آن با سلیقه و خواسته ی عروس ها و داماد ها است.

آن ها با بررسی سلایق و بودجه ای که عروس و دامادها در نظر گرفته اند، بهترین گزینه ها را پیشنهاد می دهند.

وظایف بهترین موسسات تشریفات مجالس عروسی

نخستین کاری که توسط موسسات تشریفات مجالس عروسی باید انجام شود معرفی و انتخاب یک باغ عروسی، تالار پذیرایی و یا باغ تالار است

  • فصل برگزاری مراسم
  • میزان بودجه، تعداد مهمانان
  • سلیقه ی عروس و داماد
  • نوع مراسم و نحوه ی برگزاری مراسم عروسی بهترین گزینه را پیشنهاد خواهند داد.

 

به عنوان مثال در فصل پاییز و زمستان و ابتدای بهار که سردی هوا و احتمال بارندگی وجود دارد

گزینه مناسب باغ تالار عروسی خواهد بود

و در نیمه دوم فصل بهار و فصل تابستان می توان از بین تالار، باغ عروسی و یا باغ تالار گزینه مناسب را انتخاب نمود.

از دیگر وظایف و کارهای موسسات تشریفاتی مدیریت:

تزئین اتاق عقد عروس، گل آرایی جایگاه عروس و داماد و ماشین عروس

با توجه به سلیقه و خواسته های عروس و داماد می باشد، که البته فراهم نمودن ماشین عروس هم توسط این موسسات صورت می گیرد.

معرفی یک گروه موسیقی مناسب

معیارها، سلایق و اعتقادات عروس و داماد، از جمله کارهایی است که بهترین خدمات مجالس باید انجام دهند.

 

بهترین خدمات مجالسبهترین خدمات مجالس

 

امکاناتی که یک خدمات تشریفات عروسی خوب به شما معرفی میکند

معرفی و انتخاب یک آتلیه عروسی خوب با فضای زیبا جهت عکس های عروس و داماد از دیگر وظایف آنها می باشد.

آتلیه و عمارت عکاسی برای تمام عروس و دامادها اهمیت زیادی دارد

زیرا تمام لحظه ها و خاطرات زیبای مراسم عروسی توسط آتلیه ثبت می گردد و موسسات تشریفات مجالس موظف هستند

با توجه به خواسته ها، نیازها و سلیقه و بودجه ی عروس و داماد بهترین گزینه ممکن را به آنها معرفی نمایند.

معرفی یک فروشگاه کارت عروسی خوب با تنوع زیاد در کارت ها به عروس و دامادها از دیگر کارهای این موسسات می باشد.

معمولا انتخاب آرایشگاه عروس جزو سخت ترین کارهای عروس خانم هاست

موسسات تشریفات عروسی باید سالن زیبایی خوب و متناسب با سلیقه و بودجه عروس خانم ها را معرفی نمایند.

همچنین این موسسات در انتخاب آرایشگاه داماد نیز می توانند گزینه مناسب را پیشنهاد دهند.

در کنار سالن زیبایی خرید لباس عروس نیز برای عروس خانم ها بسیار اهمیت دارد

برای یافتن و انتخاب مزون عروس، موسسات تشریفاتی باید به عروس خانم ها یاری کنند،

تا لباس عروس متناسب با سلیقه و بودجه خود را در کمترین زمان ممکن تهیه نمایند.

معرفی شیرینی فروشی خوب برای تهیه کیک عروسی و شیرینی مراسم به عروس دامادها هم از دیگر وظایف تیم تشریفاتی می باشد.

اما مهم ترین وظیفه موسسه تشریفات مجالس عروسی کترینگ عروسی است و موظف هستند

کلیه خدمات پذیرایی

  • سرو غذا
  • میوه و شیرینی
  • استفاده از تم عروسی مناسب
  • ظروف پذیرایی شیک و زیبا و استفاده از رومیزی های متناسب با تم عروسی
  • و …

را تدارک ببیند.


96/6/4
12:30 عصر

خواننده روزگار جوانی پس از 15 سال کنسرت میدهد

بدست واوموزیک دانلود آهنگ در دسته

محمدرضا عیوضی که مدت‌ها است در عرصه موسیقی فعالیت می‌کند، پس از حدود 15 سال دوری، بار دیگر به صحنه بازمی‌گردد.

 

به گزارش صفحه اخبار موسیقی واوموزیک ، این خواننده که با تازگی جدیدترین آلبوم خود را با نام « حس خوب » روانه بازار موسیقی کرد، در تاریخ 10 شهریور ماه و درسالن برج آزادی به رهبری «علیرضا شمس اسکندری» روی صحنه خواهد رفت. در این کنسرت عیوضی علاوه بر اجرای کامل آلبوم «حس خوب»، به اجرای قطعات خاطره انگیز قدیمی هم خواهد پرداخت و شبی به یاد ماندنی را برای مخاطبین خود رقم خواهد زد.

علیرضا شمس اسکندری رهبر گروه و تنظیم کننده قطعات، علی باغفر -ردامز، یاسر ساکی مهر -کیبورد و پیانو، علیرضا میرآقا -ترومپت، کیوان آشتیان پور -گیتار الکتریک و اسپانیش، یاور قندچی -گیتار آکوستیک، علی پهلوانی -گیتار باس، علیرضا خسروی -پرکاشن، آرش جامع -ویولن، کوشا صرافی گوهر -ویولن، پاگاه عبدالله زاده -ویولا، بیتا قاسمی -ویلنسل، امین جعفرزاده، سارا همتی، نسترن قاضیانی، امید تاج دوست، و آرزو فتحی (همخوانان) نیز گروه ارکستر گروه «رنگین کمون» را تشکیل خواهند داد.

 


96/6/4
11:42 صبح

نکات مهم در انتخاب کت برای آقایان

بدست واوموزیک دانلود آهنگ در دسته

چه شما یک دست کت و شلوار بخرید و یا اینکه یک ست در گنجه لباس داشته باشید همیشه سؤالی برای شما مبنی بر اینکه چه مدل کت و شلوار بخرید و یا اینکه چه مدل کت و شلوار برای شما مناسب است، وجود دارد. ما با توجه به موقعیت اجتماعی و علاقه مندی به نوع مدی که دوست دارید و سبک زندگی شما، به شما پیشنهاداتی ارائه می دهیم که در امور روزانه خود که شامل جلسات رسمی، ملاقات ها و دیدارهای روزمره و خودمانی است مناسبترین کت و شلوار که شامل تک دکمه، دو دکمه و سه دکمه است را بپوشید.

کت سه دکمه

کت سه دکمه یک گزینش عالی برای مردان بلندتر از1.8 متراست. این دکمه ها باعث می شود که عرض سینه زیاد شود و درضمن باعث می شود که شما در عین راحتی شیک و رسمی به نظر آیید.
خاستگاه فشن: کت سه دکمه از مدهای دهه 60 بوده که اخیراُ بیشتر طراحان برای مدل های پاییز 2009 آن را دوباره احیا کرده اند اگرچه که نمی توانند به استفاده از کت های دو دکمه پایان دهند ولی به‌هرحال پوشیدن کت سه دکمه شما را شخصی پیرو مد نشان می دهد.
چگونگی پوشیدن: شما بهتر است دو دکمه از سه دکمه را ببندید. از جهتی چون یقه کت سه دکمه معمولاُ کوتاهتر از دو دکمه است برای اعتماد به نفس بیشتر و اینکه تناسب در ظاهر شما حفظ شود می توانید فقط دکمه وسط را ببندید. همچنین از بستن سه دکمه با هم خودداری کنید زیرا به شما ظاهری سخت و خشک می دهد. در هر صورت دکمه ها را طوری ببندید که از چین خوردگی و یا کشیدگی کت جلوگیری شود و اگر هم اصرار به بستن دکمه ها دارید دو دکمه بالا را می بندید.
کی و کجا بپوشید: کت سه دکمه بهترین جایگزین برای کت دو دکمه در محل کار است بخصوص اینکه اگر شما می‌خواهید کمی برجسته‌تر از همکاران خود در زمینه پوشش به نظر برسید.

خدمات مجالس در تهران

کت دو دکمه

کت دو دکمه دارای یک استاندارد جهانی است چراکه تمام خصوصیات برازنده بدن شما را مشخص تر می کند و از طرفی اگر شما دارای نیم تنه نامتناسبی دارید با پوشیدن کت دو دکمه می توانید آن را پنهان کنید. کت دو دکمه بادوام و کلاسیک است.
خاستگاه فشن: یک دست کت وشلوار دو دکمه همیشه لازم است چرا که هیچ وقت از مد نمی رود. البته شما هر 5 سال یکبار حتماُ تغییری در مدل کت و شلوار دو دکمه خود می‌دهید برای اینکه مطمئن بشوید که به روز هستید. اگر شما اهل کت و شلوار نیستید ویا اینکه فقط یک دست کت و شلوار در گنجه لباس خود دارید حتماُ آن را دو دکمه انتخاب کنید.
چگونگی پوشیدن: شما در هنگام پوشیدن کت دو دکمه فقط باید دکمه اول را ببندید. اغلب کت های دودکمه مدرن به گونه ای طراحی شده اند که بین کت دو دکمه و سه دکمه قرار می گیرند. مدلهای امروزی می توانند کمی زیباتر باشند. شما در موقع خرید کت دو دکمه حتماُ باید به نحوه قرارگیری دکمه ها توجه کنید زیرا در راحتی شما مؤثرند.
چه وقت و کجا بپوشید: اگر شما یک کت دو دکمه آماده بخرید در مقایسه با کت‌های سفارشی، می توان گفت که شما بدنبال یک خرید ارزان قیمت بوده اید . کت دو دکمه برای مقاصد اداری و همچنین امور روزانه مناسب است.

تشریفات مجالس در تهران

کت یک دکمه

کت تک دکمه برای مردان لاغر اندامی که می خواهند شیک به نظر برسند بسیار مناسب است. البته اگر شما چند کت دو دکمه و سه دکمه داشته باشی به جز گاهی اوقات کت یک دکمه نمی پوشید.
خاستگاه فشن: محبوبیت کت یک دکمه در طرح های پاییز2009 افزایش زیادی داشته است.
اگر شما قصد خرید کت یک دکمه را دارید متوجه باشید که این کت برای بسیاری از موقعیت ها مناسب نیست و در اینکه در چه موقعیت مکانی و زمانی از این کت اسپرت می توانید استفاده کنید محدودیت دارید.
چگونگی پوشیدن: اگر شما ایستاده اید حتماُ باید دکمه آن بسته باشد و در حالت نشسته عکس این موضوع صحیح است، توجه کنید در غیر این صورت شما ظاهر خوشایندی نخواهید داشت. هنگام پوشیدن کت تک دکمه حتماُ باید به ترکیب کراوات و پیراهن خود توجه کنید، در غیر این صورت ست لباس شما دچار نقص است.
چه وقت و کجا بپوشیم: هنگامی که شماهنگام ملاقات با یک دوست می توانید این کت را بپوشید. همچنین پوشیدن این کت می تواند شما را فردی جذاب و به طور غیر قابل باور مؤدب و دوست داشتنی نشان دهد اگرچه دستورالعمل کلی برای پوشیدن این کت اسپرت وجود ندارد.

تشریفات عروسی در تهران


96/6/4
11:7 صبح

آموزش موسیقی به شیوه ارف

بدست واوموزیک دانلود آهنگ در دسته

گفت و گو با فرزاد حکیم رابطدر ایران معمولا نام کارل ارف با اثر جاودانه اش کارمینا بورانا همزمان به یاد آورده می شود.خصوصا مقدمه ی آن یعنی پرولوگ Fortuna که به گوش هم وطنان مان بسیار آشنا است. آن چه قدر و منزلت این موسیقی دان را دو چندان می کند ابداع شیوه ای برای آموزش موسیقی به کودکان است که امروز به نام روش ارف معروف است.کارل ارف Carl Orff در 10 جولای 1895 در مونیخ به دنیا آمد . در آکادمی مونیخ به تحصیل پرداخت و سپس در سال 1924 به همراه Dorothee Gnther مدرسه ای برای ژیمناستیک، موسیقی و رقص تاسیس کرد و این عاملی شد تا وی به ابداع شیوه خود برای آموزش خردسالان اقدام کند. در این روش او با استفاده از خواندن و آلات ضربی ساده به آموزش موسیقی با شیوه ای ساده و قابل قبول برای کودکان پرداخت . وی سرانجام درسال 1982 پس از سال ها تحقیق ، آموزش، آهنگ سازی و رهبری ارکستر جهان را با آثارش تنها گذاشت.آن جه در پی می آید گفت و گوی کوتاهی است با فرزاد حکیم آوا نوازنده و مربی موسیقی کودکان به روش ارف.

کلاس آموزش آواز کلاسیک

آموزش موسیقی به روش ارف چه بازه ی سنی را در برمی گیرد؟

آموزش در موسیقی به بخش کودکان و نوجوانان و بزرگسالان تقسیم می شود که مقطع سنی 4 تا 12 ساله را بخش کودک و نوجوان محسوب می کنندکه مناسب آموزش به این شیوه است.

لطفاً کمی درباره خصوصیات روش ارف توضیح دهید.

روش آموزش موسیقی کودک براساس شیوه ای است که آهنگسازی به نام «کارل ارف» ابداع کرده است. بنابراین روش که مخصوص کودکان است و در عین حال مناسب ترین روش آموزش موسیقی برای کودکان و نوجوانان به شمار می رود؛ کودکان با استفاده از سازهای بسیار ساده و در عین حال با قابلیت اجرایی بالا به راحتی به و خیلی زود به تکنیک های مورد نیاز برای نوازندگی دست پیدا می کنند. یک روش مناسب در شیوه کارل ارف بازیهای ریتمیک است. کودکان بدون هیچ گونه تجربه موسیقی و آشنایی با نت و ریتم با انواع ریتم آشنا شده و در آینده ای نزدیک با دروس تئوری موسیقی ارتباط پیدا می کنند. دسته بندی کودکان در مقاطع سنی تأثیرات بسیاری در روند مثبت آموزش دارد به طوری که آنها با مقایسه و رقابت به هماهنگی و مهارت قابل توجهی می رسند. هم چنین با توجه به رده سنی آن ها انتخاب شیوه بیان و علایم مخصوص برای آموزش مبانی موسیقی به آن ها حائز اهمیت است. هنرجویان با استعداد پس از طی این دوره می توانند در گام نخست وارد هنرستان موسیقی شده و سپس موسیقی را به عنوان رشته دانشگاهی خود بر گزیدند و این نشان دهنده مسئولیت بسیار مهم یک معلم موسیقی کودک در اتخاذ شیوه مناسب برای جذب هنرجو است.

هم اکنون چه مشکلاتی در زمینه آموزش موسیقی در بخش کودک و نوجوان در کشور وجود دارد؟

کم بودن متخصص و پایین بودن مقطع آگاهی خانواده ها از مهمترین مشکلات بخش آموزش است . مشکل اصلی در کشور ما این است که بسیاری از مردم در زندگی روزمره از فرهنگ موسیقی دور هستند که این بسیار نگران کننده است. در کلاس های موسیقی کودک، هر هنرجو دارای یک فرهنگ است، بنابراین باید مدرس موسیقی با روانشناسی کودک نیز آشنایی داشته باشد. نحوه فعالیت آموزشگاهها درباره آموزش موسیقی کودک را چگونه ارزیابی می کنید؟گاهی در بعضی از آگهی های تبلیغاتی به عبارت آموزش ارف کودکان برخورد می کنیم که حکایت از عدم آگاهی آنان از شیوه آموزشی است .در واقع هر کلاسی که به کودکان موسیقی آموزش داده شود الزاماً ارف نیست، بلکه آموزش براساس روش ارف دارای متد خاص خود است.

کلاس آموزش آواز سنتی

نهادهای نظارتی چه نقشی بر آموزش موسیقی کودکان می توانند داشته باشد؟

در درجه اول وزارت ارشاد و مرکز گسترش آموزش های هنری می بایستی در زمینه فرهنگ سازی خانواده ها برای ارتباط با موسیقی گام بردارند و دیگر معرفی مراکز مورد تأیید برای آموزش موسیقی کودک و در نهایت کنترل کیفیت آموزش در آن مراکز به صورت مداوم باید صورت بگیرد.

نقش موسیقی درمانی در بهبود ساختارهای رفتاری کودکان چگونه است؟

درباره کودکانی که دارای مشکلاتی چون گوشه گیری، پرخاشگری و عدم تمرکز و یا بیش فعالی باشند از طرف روانشاس توصیه می شود که در کلاس های گروهی موسیقی شرکت کنند که در این صورت ابتدا خشونت های رفتاری آنها مرتفع شده و پس از آن تحت آموزش موسیقی قرار می گیرند.به طور مثال در کلاس های گروهی ابتدا از کودک می خواهند با ضربه زدن به ساز سه گوش، گروه موسیقی را همراهی کند که این وظیفه در عین حال که کوتاه و ساده است دارای اهمیت فراوان در هماهنگی گروه است، بنابراین کافی است که یک بار به بهانه ای غیرتشبیهی او را کنار بگذاریم که در این زمان اهمیت کار این کودک، هم برای گروه اجرایی و هم برای خودش سبب اعتماد به نفس او می شود. با این توضیح مشخص می شود که رفع مشکلات رفتاری کودکان با اهمیت تر از آموزش تکنیک های موسیقی است.

کلاس آموزش آواز پاپ

سحر طاعتی


96/6/4
10:46 صبح

مزایای ترموود

بدست واوموزیک دانلود آهنگ در دسته

دوام بالا در برابر پوسیدگی و شرایط جوی

ثبات مشخصات ابعادی

طول عمر بالا

مقاومت چوب ترمووود در برابر تاب برداشتن

مقاومت در برابر حمله حشرات، ریز ارگانیسم‌ها، و انواع قارچ و کپک

زیبایی چشمگیر و یک‌نواختی رنگ در تمام نقاط چوب

بدون مواد شیمیایی افزودنی

بدون رزین (صمغ)

بافت خالص و یک‌نواخت

عایق حرارتی عالی

وزن کم

بدون تأثیر مخرب بر سلامت انسان

نصب آسان بدون نیاز به نیروی متخصص

امکان نصب و جداسازی مکرر جهت نظافت یا انتقال

شست‌شو و نگه‌داری آسان بدون تغییر شکل

ترمووود


96/6/3
7:8 عصر

ساز کنگا

بدست واوموزیک دانلود آهنگ در دسته

ساز کنگا تا میزان زیادی ، رایج ترین ساز دستی کاربردی در موسیقی مردمی به شمار می آید.

ریشه کنگا از کنگوی آفریقا است ، اما ساز خمره ای شکلی که پیش از این می دیدید در واقع سازی کوبایی که از دل نواهای محلی و بومی بیرون آمده است.

کنگاها را میتوان در موسیقی جاز ، راک ، بلوز ، آراندبی ، و ورگا دید.

کنگا در سال 1940 وارد آمریکا شد به سرعت جایگاه خود را در سبک های موسیقی باز نمود.

آموزشگاه موسیقی محدوده جردن

کنگا در واقع در برگیرنده سه ساز است :

* ری کوینتو : اگر کنگا چهار تیکه باشد کوچکترین خانواده کنگا “ری کوینتو” نام دارد و سایز آن 15 می باشد.

* کوینتو : دومین ساز این مجموعه و با سایز 11 موجود است.

* سی گاندو : سومین ساز مجموعه با سایز 3،11/4 موجود است

* تومبا یا تومبادورا : بزرگترین ساز این مجموعه با سایز 12

در ایران به کل این سازها تومبا می گویند

آموزشگاه موسیقی شمال تهران


<      1   2