سفارش تبلیغ
صبا ویژن

96/6/29
1:9 عصر

آشپزخانه چوبی

بدست واوموزیک دانلود آهنگ در دسته

با مدرن شدن سبک خانه ها و معماری ها دیوارهای آشپزخانه نیز جای خود را به اپن های امروزی داده اند و به همین خاطر دیگر از آن حریم جداگانه آشپزخانه های قدیمی خبری نیست و به نوعی میتوان گفت دیگر بخشی از اتاق نمیشن و حتی پذیرایی هستند بنابر این دکوراسیون آن باید طوری باشد که علاوه بر راحتی و کارایی زیبایی بسیاری نیز داشته باشد تا زیبایی منزل را از بین نبرد. از همین رو امروزه دکورها و پوشش های بسیاری برای زیبایی آشپزخانه ابداع شده که روز به روز تنوع طرح ها و رنگ های آن رو به افزایش است. در مقاله آشپزخانه چوبی میخواهیم به دکورهای چوبی و یای چوب نما که استفاده از آن ها در آشپزخانه های امروزی بسیار رواج یافته بپردازیم.

برای نمونه میتوان کابینت آشپزخانه ای که تولیدات شرکت “امر هلمی” مصری می باشد را مثال زد. اولین چیزی که در آشپزخانه جلب نظر می کند سطح فلت و جعبه ای شکل کمدهای کابینت است. برای سطح و کناره های کابینت ها از دو رنگ سفید و قهوه ای چوبی استفاده شده است که با دیوارپوش آشپزخانه از نظر رنگی هم آهنگ شده اند.

ترمووود

آشپزخانه مدرن با دیوارپوش چوبی

دسته های باز و بسته کردن درها نیز بصورت کاملا مخفی طراحی شده است و برای باز کردن درها باید از شیارهای مخصوص که در بالا و پایین کمدها قرار دارد استفاده کنید. عدم وجود دستگیره باعث شده تا سطح یکدست درب کابینت ها به همان شکل باقی بماند و حالت جعبه ای آنها به هم نخورد.

میز اپن سه تکه با طرح و مدل جدید و مدرن

میز اپن این آشپزخانه شامل سه تکه است، تکه زیرین که بیشتر نقش پایه را بازی می کند و تکه رویی که در یک گوشه آن اجاق گاز تو کار جاسازی شده است و بخش خالی را میتوان بعنوان میز طبخ یا سرو غذا در نظر گرفت. تکه سوم، یک میز متحرک است که حول یک محور نیم دایره قابل چرخش و جابجایی است و سینک ظرفشویی روی آن قرار گرفته است.

کابینت ام دی اف مدرن با بدنه طرح چوب و کانترتاپ سفید رنگ

از دیوارپوش چوبی برای پوشش دیوارهای داخلی این آشپزخانه مدرن استفاده شده است تا تکمیل کننده نمای چوبی آشپزخانه باشد. طراح دکوراسیون این آشپزخانه، بیشتر فضای روی دیوارها را خالی گذاشته و سطح دیوارها را با کابینت چوبی پر نکرده است تا این دیوارپوش های چوبی پشت کابینت ها مخفی نمانند.

تجهیزات موجود در آشپزخانه کاملا مدرن و امروزی طراحی شده اند ولی عدم وجود تنوع رنگی و بهره گیری بیش از حد از رنگ های خنثی و در نهایت عدم نورپردازی مناسب، دست به دست هم داده اند تا فضا و دکوراسیون آشپزخانه خیلی سرد و بی روح به نظر بیاید.